Klient: Beskid Resort Properties Sp. z o.o.
Rok rozpoczęcia współpracy: 2024
Faza współpracy: planowanie, konfiguracja i bieżące wsparcie techniczne
Zaimplementowane technologie
NextCare jako technologiczny partner w implementacji zaawansowanego oprogramowanie dla branży HoReCa w Mercure Szczyrk Resort. Nasza współpraca z Beskid Resort Properties Sp. z o.o. obejmuje etapy planowania, konfiguracji oraz bieżącego wsparcia operacyjnego w 2024 roku i w kolejnych latach. Dzięki naszej specjalistycznej wiedzy zapewniliśmy bezproblemową integrację kluczowych systemów, w tym Oracle Opera Cloud do zarządzania obiektem, Oracle Simphony do obsługi sprzedaży w gastronomii oraz innych technologii potrzebnych w nowoczesnych obiektach, takich jak Wi-Fi, system do centrali telefonicznej oraz systemy wspierające działanie parku wodnego. Nasze bieżące wsparcie przyczynia się do podnoszenia jakości doświadczeń gości i efektywności operacyjnej, umacniając pozycję NextCare jako zaufanego partnera w zakresie innowacji dla naszych klientów.
Cechy projektu
Klient: MAGDALENA SZEJNY
Rok rozpoczęcia współpracy: 2022
Faza współpracy: otwarcie, konfiguracja i bieżące wsparcie techniczne
Zaimplementowane technologie
NextCare ma zaszczyt współpracować z firmą MAGDALENA SZEJNY przy otwarciu hotelu Kyriad Stargard w 2022 roku. W ramach przygotowań do przyjęcia pierwszych gości nasz zespół zapewnił sprawne wdrożenie kluczowych technologii, takich jak Oracle Opera PMS do zarządzania obiektem oraz Oracle Simphony do obsługi sprzedaży w gastronomii. Dzięki płynnej integracji tych systemów usprawniamy operacje hotelowe i podnosimy jakość doświadczeń gości. NextCare, z pełnym zaangażowaniem w ciągłe wsparcie i innowacje, pozostaje zaufanym partnerem hotelu na jego drodze do sukcesu w branży hotelarskiej.
Klient: PHH Hotele Sp. z o.o.
Rok rozpoczęcia współpracy: 2024
Faza współpracy: Otwarcie i konfiguracja
Zaimplementowane technologie
NextCare było kluczowym partnerem przy udanym otwarciu Aiden by Best Western Łódź w 2024 roku, zapewniając płynne wdrożenie technologii hotelarskich najwyższej klasy. Dzięki implementacji systemów Oracle Opera Cloud do zarządzania obiektem oraz Oracle Simphony do obsługi sprzedaży w gastronomii, pomogliśmy stworzyć uproszczoną, efektywną i skoncentrowaną na gościach strukturę operacyjną. Nasza wiedza w zakresie integracji i konfiguracji systemów zapewnia, że Aiden by Best Western Łódź jest w pełni przygotowany do świadczenia bezbłędnych usług, optymalizacji codziennych operacji i poprawy doświadczeń gości od samego początku.